Zetor

A možda nije količina vode u pitanju, možda joj ph visok, pa pruža otpor.... :)
 
Poslednja izmena:
Vrlo moguce da je ovo u pitanju. Bravo za teoriju. Primetio sam da je spustio nivo vode i cak su celije bilo malo bez vode.
Kada upalim traktor, kao lokomotiva pusi beli dim i Boga mi treba mu i malte ne ceo minut da se oporsvi i radi normalno.
Ako sve bude po planu, u nedelju cu skinuti rezervoar da taj deo odstranim kao opciju. Da ga otvorim i ispravim taj deo gde je udsren i vidim kakva je cevka unutra.
Jel mogu nekako da ustanovim koji cilindar se puni vodom da bih skinuo samo tu jednu glavu?
Dal mogu da skinem dizne i da vidim preko neke pamucne krpe ili ubrusa gde pusta vodu? Ili je lakse da skinem izduv i tako ustsnovim prisustvo vode?
Inace, ja tek sad od skoro kada sam produvao cevku rezervoara, mogu da oporavim traktor da radi normalno posle tih 20-30-40-60. Pre tog produvavanja nije nikako sastavljao normalan rad na vecim obrtajima. Tada je definitivno bilo u pitanju gorivo.
E sad koja je sansa da je u isto vreme i dihtung stradao, to ne znam...
Ja sam to pokušavao i mislim da se to ne isplati. Menjao dihtunge svake glave, čepovao sve, glave na hidrotest i iskreno mislim da ne možeš tako lako da se rešiš....al jeste put kad prvo proveriš da ne curi još negde na crevima, hladnjaku, slavinicama......

Doduše, ima još jedna stvar, za Zetore tvrde majstori, pogotovo 70xx serija da pogon boš pumpe hoće da se malo uvije vremenom.....onda majstori obruse jedan zub na pogonu, da pomere pogon PVP unazad za malo još više nego što može fabrički i tako reše problem tog kašnjenja pri paljenju. E sad.....to treba raditi tako što utvrdiš tačno gde je GMT na prvom cilindru valjda, sad sam i zaboravio malo, kroz diznu dugačka metalna igla, skineš klackalice i velikom gedorom 46 spreda na radilici jedan okreće napred nazad da se tačno vidi kad baca dizna. Meni bošista zeznuo, nije hteo to nego napamet pomerio, misleći da se uvio pogon i postavio mnogo rano paljenje, i ne znam jel rano paljenje pri sabijanju i kompresija ponovo oštetila dihtung neki, al meni i dalje po malo gubi vodu, mada nemam problem sa paljenjem, sad ga postavili da pali na polja ključa....ali definitivno je trebalo malo zakretanje PVP da bi sastavio kako treba.
Ja bih na tvom mestu, Marko, tražio da mi bošista podesi PVP na ispravno paljenje trenutak pre GMT......pa da vidiš...sigurno malo vode ne može da mu smeta da grune i izbaci.....to ti najmanja investicija i bar znaš da je paljenje full. 8-)
 
Da ne budem previse dosadan u temi, pa sam usporio sa pisanjem ali radim na resenju. Kada sam prekljuce kompresorom nabio pritisak u rezervoaru, propisale su dve dizne na losim bakarnim podloskama.
Kupio sam nove podloske, kupio i nova creva od rezervoara do ac pumpe kao i od bos pumpe do rezervoara nazad, kupio sam i nepovratni ventil koji ide od rezervoara ka AC pumpi i kada to sve ugradim sutra, videcu dal ce se nesto promeniti.
Ako nema promene, posvecujem se rezervoaru tj svakako hocu da ga ispravim i vidim sta se unutra desava.


p.s. Nastelovao mi je majstor ventile na dal bese 20 usis i 30 izduv (ili obrnuo) i kaze da su bili pretegnuti. Ali sada mi se ventili cuju. Na koliko se steluju usis izduv ventili na 7011?
 
Na koliko se steluju usis izduv ventili na 7011?
zetor-stelovanje-ventila.png

0.2 usis
0.3 izduv
 
Da ne budem previse dosadan u temi, pa sam usporio sa pisanjem ali radim na resenju. Kada sam prekljuce kompresorom nabio pritisak u rezervoaru, propisale su dve dizne na losim bakarnim podloskama.
Kupio sam nove podloske, kupio i nova creva od rezervoara do ac pumpe kao i od bos pumpe do rezervoara nazad, kupio sam i nepovratni ventil koji ide od rezervoara ka AC pumpi i kada to sve ugradim sutra, videcu dal ce se nesto promeniti.
Ako nema promene, posvecujem se rezervoaru tj svakako hocu da ga ispravim i vidim sta se unutra desava.


p.s. Nastelovao mi je majstor ventile na dal bese 20 usis i 30 izduv (ili obrnuo) i kaze da su bili pretegnuti. Ali sada mi se ventili cuju. Na koliko se steluju usis izduv ventili na 7011?
Hoće da se čuju ventili ako nije ubrizgavanje kad treba......a da vidiš kako se čuje i kako lupa kad pomeriš PVP jedan zub još ranije :oops:
 
Marko samo da si blize ja bi ti resio taj problem koliko se mucis. Pozovi nekog majstora ili vozi traktor kod njega pa ce ti resiti to ocas posla. To ti je mala sitnica koja zeza. Bez veze si bacio pare na dizne i pvp pumpu jer si hteo da ustedis pa si to odneo da se nasteluje. Trebao si lepo oterati traktor kod majstora i resio bi ti za male pare to. 🙂
 
...Kupio sam nove podloske...
Znaci, kad resim problem sa povlacenjem vazduha u sistemu (ako je samo to)...

Јеси ли „калио“ бакарне подлошке пре уградње? Мислим није каљење у неком правом смислу, него се загреје до усијања и шикне у воду да бакар буде мекши код уградње и добро дихтује.
 
Uglavnom se to radi sa starim, već upotrebljavanim , bakarnim platnama...
Sa novim ne mora, ali nije na odmet...
Recimo, ja nikada nisam pri prvoj upotrebi novih platni, ali obavezno posle demontaže starih, a pri ponovnoj upotrebi, ošmirglam ih malo i "okalim" kako @drsole veli, i nikada nije bilo problema, tipa da ne dihtuje, bilo da je u pitanju hidraulični ili vod za gorivo...😁
 
Баш код нових треба јер је бакар тврд а поставља се као дихтунг код проточних вијака који су слаби за затезање (ако је бакар пуно тврд, лако одлети глава са проточног вијка мањег пречника).

Нису толико скупе бакарне подлошке па да треба да се користе старе...могу за „недајбоже“ али...

Увек сам имао гомилу нових у резерви па старе нисам користио, али их нисам ни бацао...ако „личе на нешто“.
 
Ne radi se o tome da su skupe ili ne, kad ti treba sta ti vredi i da je skupa kad je moras kupiti.
Veci je problem sto retko ko ima radnju ispred kuce da bih skoknuo po nove...
Ja dosta vise koristim aluminijumske podloske jer su dosta mekse i lakse zadihtuju, tj ne mora se mnogo zatezati.
Kod novih bakarnih sam imao situaciju da ih magnet hvata...

Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
 
него се загреје до усијања и шикне у воду
Jedan savet. Nemojte zagrevati do usijanja, nepotrebno je a i rizikujete deformaciju površine. Što od zagrevanja što od naglog hlađenja. Pogotovo podloške ispod dizni S motora. Valjda zato što su debele, hhće da dobiju nekakve kratere po površini ako se tako kale.
 
Marko samo da si blize ja bi ti resio taj problem koliko se mucis. Pozovi nekog majstora ili vozi traktor kod njega pa ce ti resiti to ocas posla. To ti je mala sitnica koja zeza. Bez veze si bacio pare na dizne i pvp pumpu jer si hteo da ustedis pa si to odneo da se nasteluje. Trebao si lepo oterati traktor kod majstora i resio bi ti za male pare to. 🙂
Ma nista nisam ja radio na svoju ruku. Majstora nema. Nikad ga za zetora nije ni bilo. Malo je falilo da mi ovaj majstor i glave skine dok se pita sta li je u pitanju..
Secam se kako je dosao jedan mehanicar kod mene, tek sto sam kupio tada 5711, ispustio covek ulje i ubi se da nadje gde se ulje sipa. I morao sam da telefoniram da pitam 😄
Zamenio sam danas creva, koja su i bila ok, stavio nepovratni ventil na crevo kod rezervoara, ka AC pumpi, zamenio podloske koje vise ni malo ne pustaju i gle cuda, nema nikakvog napretka 😄
Skinuo sam opet crevo od rezervoara, stavio ga u odsecenu flasu punu dizela, cale dolivao gorivo a ja pratio rad. Kada vuce gorivo iz rezervoara, pola AC casice je prazno i samim tim, usisava vazduh sa gorivom. A kada je direktno iz flase, onda je situacija da je AC casica ispunjena vazduhom tek 1/4
posle razmisljam...trebao sam u tom trenutku samo da odvijem casicu da izadje vazduh, ili da odvijem drukalicu da tu izadje i mozda ga u casici vise ne bi ni bilo. Ali ne uradih to...moram to pnoviti sutra. I ako se casica napuni gorivom, znaci rezervoar 100%
A ako se ne napuni, sumnja ide na samu ac pumpu da ventili u njoj zezsju.
 
Nazad
Vrh