IMT

Na traktorima i uopsteno je mali napon na kojem potrosaci rade pa time vuku vecu struju i time dolazi do ostecenja kontakta .Da bi se to izbeglo ugradjuju se releji da bi rasteretili posto su predvidjeni za mnogo vise ukljucenja i iskljucenja a kvalitetnije kontakte i dugotrajnije imaju. Svaki potrosac preko 50w bi trebao imati relej i zaseban osigurac i time se rastereti instalacija i problema takoreci vise nema. U traktore vecinom ranije to nije korisceno zbog jeftinije i prostije izrade instalacije sto je po meni veliki minus .
 
Hoce mi neko objasnit kad stavljate releje?
Kod mene sam postavio dva manja fara sa zadnje strane kabine i nisam nikakve releje koristio da li i tu trebaju releji,da li je fabrika i kod prednjih farova postavljala isto releje?








85 masa,86 komanda sa brave ili prekidača plus,30 plus sa osigurača ,87 na potrošač
 
Naisao sam danas, ceprkajuci po netu na ove traktore:



335fg46.jpg


U pitanju je neka firma IMT BULL POWER TRACTORS iz Pakistana, pa me zanima da li neko zna nesto vise o ovome??
Ovaj 577 iz nase fabrike u Pakistanu samo da stigne na nase trziste,kupio bi ga,opasno mi se svidja ovako bez kabine.
To je ponuda,3-4 modela,zato fabrika i radi.
23u3r77.jpg
23u3r77.jpg
 
i sta sad ce nam ovo vucic da prodaje m..a pod bubrege e jesu ruzni i neki mrsavi sacuvaj Boze.
nikad to pred kucu nece iako pise imt na njemu HVALA im lijepo

i vid 577 sa lijeve strane auspuh
 
539 pali svijetla preko bravice, i ona ima bolje kontakte nego prekidac iz stojadina kakve imaju nove serije IMT traktora...
 
Brankoviću adapteri(ulošci)za halogene sijalice su od plastike koja se brzo istopi.Pokušaj da pronađeš metalne uloške ili halogene sijalice sa šeširom da ne moraš da brineš.
 
Može svaka H4 sijalica da se ubaci ali ne leži u centru i ne može da se fiksira u faru u koji idu sijalice sa šeširom pa se zbog toga ubacuju adapteri ili halogenke sa šeširom.
 
samo pazi da ih ugradis u jeftini plasticni far. Ima da se za 15 minuta istopi ;) Samo metalni farovi sa dobrim sjenilom, plasticnu robu i jake halogene zarulje izbjegavaj.
 
Citam prethodne postove pa reko da isprobam H4 jedva ckilji kad je ubodem u dzek a balonka sija normalno,proverio H4 sijalicu direkt na akumulator sija ko blesava.
Zbog cega to moze biti.
 
Posto sam vec ranije tvrdio da zamena samo karika ne daje rezultata evo sad i prakticno kako izgleda hilzna u merama.Ovo je skroz gore mera 88.93mm
20160122_213749.jpg
[/URL]screen shot on pc[/IMG]
A ovo je u skroz u donjem delu iznad klipa.
20160122_213844.jpg
[/URL]screen capture windows[/IMG]
A ovo je na sredini hilzne
20160122_213859.jpg
[/URL]image url[/IMG]
A ova slika i zadnja su u ovom najvisem delu gde se prstom i primecuje zasek
20160122_213916.jpg
[/URL]photo uploading[/IMG]
20160122_213822.jpg
[/URL]upload pics[/IMG]
Znaci zazor je oko 0.4mm,i to najveci u zadnjih desetak mm ispod zaseka i tako sve nanize u blagom konusu.

- - - - - - - - - -

Da ne bude zabune crna kazaljka se gleda ove dve crvene ne.
 
Taj gornji deo se i racuna. I svaki cilindar se tako i haba, dole se nikad i ne pohaba.
Problem je sto gore kada treba da raste kompresija i tako dize temperaturu vazduha potrebnu za paljenje, propusti i nema ono sto mu je potrebno za paljenje.

Inace, tebi je to bas dosta pohabano.
Dozvoljeno za DM motor je do 0,2mm, a za M(kao kod tebe) do 0.3mm.
Nema druge, ubacuj nove hilzne.
 
Posto sam vec ranije tvrdio da zamena samo karika ne daje rezultata evo sad i prakticno kako izgleda hilzna u merama.Ovo je skroz gore mera 88.93mm
[IM
20160122_213859.jpg
[/URL]image url[/IMG]
A ova slika i zadnja su u ovom najvisem delu gde se prstom i primecuje zasek
20160122_213916.jpg
[/URL]photo uploading[/IMG]
[/QUOTE]

Nisam upucen u situaciju,ali ovaj motor je izgleda mesao ulje i vodu?
 
Nazad
Vrh