Centralno i etazno grejanje.

Nema potrebe na 90, dovoljno je 70 75 ali odžak mora biti izolovan.
 
Menjao sam bojler pre neki dan, naravno ni cevi nisu odgovarale itd.
Posto sam zurio da ga spojim i pustim u rad, sa starih cevi od grejanja nisam prebacio ventil (ili sta je vec) sa slike.
Slabo se razumem u ove stvari, pa ako zna neko da mi kaze kakva mu je uloga?
4352e79b0bb98c31ddee3050f6f53eec.jpg
f06c8a1aa3c347318bb3714f082982b2.jpg


Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
 
Ima staklenu vunu u onim elementima, ne secam se tacno kako je uradjeno jer sam imao 7 godina kad je zidan ali znam kako izgledaju elementi i secam se da je nabijana izolacija..

@caco u brt, da nije to mnogo ? Ajd da probam sa 75 za pocetak.. :ROFLMAO:
Verovatno je radna temperatura kotla od 60-90. To bi trebalo da znas koja je za tvoj koto. Stavi slobodno vecu temperaturu, ovako ce ga unistiti kondez i kiselina. Ja drzim u kotlovskom krugu na 80 nekada i vise. Povrat u koto je dosta bitan, gledaj da bude 65C, sve ispod moze da se javi kondez. Od 57C pa na nize je sve kriticno.


Au 42 kw za 150 kv o_O , to je previse.

@ deks

Automatsko odzarcno lonce, treba ga imati da nema vazduzne dzepove. Pogotovo nije dobro imati dzepove u kotlu.
 
Hvala drugari, kako da proverim da li je ispravan da bih ga vratio na mesto ako jeste..?

Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
 
Verovatno je radna temperatura kotla od 60-90. To bi trebalo da znas koja je za tvoj koto. Stavi slobodno vecu temperaturu, ovako ce ga unistiti kondez i kiselina. Ja drzim u kotlovskom krugu na 80 nekada i vise. Povrat u koto je dosta bitan, gledaj da bude 65C, sve ispod moze da se javi kondez. Od 57C pa na nize je sve kriticno.
Vrvt mislis na povrat od mesnog ventila.. Nemam termometar na tom kraku.. :confused:
 
@ deks

Kada je instaliran ako je sveza voda kada se zagreva izdvajaju se mehurici kiseonika. Cuces kako ispusta povremeno vazduh.

Treba ga imati uz koto, gde su vise temperature vode lakse se odzraci. I na najvisim tackama u kotlarnici, instalaciji...
 
Slažem se sa kolegom za temperaturu kotla. 42 kw je mnogo previše za 150m2. Mora tu biti u kotlu 75 minimalno. Ako kotao ne rosi na 75 a odžak rosi onda je slaba izolacija.
 
Jedno pitanje,u stanu imam neki kotao za grejanje na struju i na njemu montiran bez zicni termostat. Kad namestim temperaturu koju hocem u stanu on upali grejace i kad dodje do zadane temperarure on iskljuci grejace ali pumpa i dalje radi,zar nebi trebalo i pumpu da iskljuci?

Sent from my 2107113SG using Tapata
Da li je na manuelno (ručno) ili na automatski stavljen termostat na kotlu.
 
Menjao sam bojler pre neki dan, naravno ni cevi nisu odgovarale itd.
Posto sam zurio da ga spojim i pustim u rad, sa starih cevi od grejanja nisam prebacio ventil (ili sta je vec) sa slike.
Slabo se razumem u ove stvari, pa ako zna neko da mi kaze kakva mu je uloga?
4352e79b0bb98c31ddee3050f6f53eec.jpg
f06c8a1aa3c347318bb3714f082982b2.jpg


Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
Ventili za ozračivanje.
 
Ako je stari kotao bio tučani onda ok, ali ako je čelični toliko izdržao sa temp. na 60, onda svaka čast proizvođaču.
 
Ako je stari kotao bio tučani onda ok, ali ako je čelični toliko izdržao sa temp. na 60, onda svaka čast proizvođaču.
Celicni, niko nam ne veruje da je toliko trajao :ROFLMAO:
60 je prenisko za obicne kotlove, manuleni mislis na mesani ventil ?
Da, ne znam da postoji jos neka skretnica..
Slažem se sa kolegom za temperaturu kotla. 42 kw je mnogo previše za 150m2. Mora tu biti u kotlu 75 minimalno. Ako kotao ne rosi na 75 a odžak rosi onda je slaba izolacija.
Trenutno je na 150 kvadrata, bice uskoro na 200 a od sledece godine ako sve bude po planu bice konstantno na 250 i povremeno na 300..
 
Kod mene kotao 40kw,a grejem 80 kvadrata,ložim na slamu.naložim jednu balu,digne na 70,kad padne na 40 ponovo stavim jednu balu,cug zatvara na 65,70c sa kondezom imao sam problem na starom odzaku od šidela bez izolacije.Šidel mora da se izoluje momački.ali srušio sam ove god i sad montirao pohromski.Milina ložiti,a iznutra čist,samo se crni od dima.
 
Nazad
Vrh