Alati i radionice

Kada sam kupio aparat dobio sam par tih "plavih" elektroda, s njima sam dosta lakse vario i var je ovako na oko bio lepsi u odnosu na jadran s.
 
I koja je bolja elektroda za neko ozbiljnije varenje ,npr sasija prikolice ,da je var zilav da ne puca ,a opet da ima neku jacinu.Na netu sam gledao i preporucuje se 7018 za te potrebe.Kakva je 1000s ili 2000s spram 7018 ?.
 
Ovo sto je rekao gosn Matic je najbolja varijanta,nema ciscenja vara, nema muke,co2 ne prodire dubinski mnogo ali je mnogo bolji var i lakse se radi a i ne radi se na sasiji plocevinama pa da treba prodiranje duboko. Bitno je i da se nadje zica u kvalitetu za tako nesto,tj da je zilav var i da ne puca pri opterecenjima ali u svakom slucaju javice se i neko strucniji pa ce lepo objasniti,trenutno radim nemam dovoljno vremena da kucam,kad stignem kasnije napisacu malo opsirnije,pozdrav svima.p.s. dosta o tome ima na youtube za one koji ne poznaju dovoljno strane jezike moze da posluzi i ac kriger za osnovno mada on je covek placen da hvali beler potrosni materijal koji je malo jaci sa cenama😁
 
Ovo sto je rekao gosn Matic je najbolja varijanta,nema ciscenja vara, nema muke,co2 ne prodire dubinski mnogo ali je mnogo bolji var i lakse se radi a i ne radi se na sasiji plocevinama pa da treba prodiranje duboko. Bitno je i da se nadje zica u kvalitetu za tako nesto,tj da je zilav var i da ne puca pri opterecenjima ali u svakom slucaju javice se i neko strucniji pa ce lepo objasniti,trenutno radim nemam dovoljno vremena da kucam,kad stignem kasnije napisacu malo opsirnije,pozdrav svima.p.s. dosta o tome ima na youtube za one koji ne poznaju dovoljno strane jezike moze da posluzi i ac kriger za osnovno mada on je covek placen da hvali beler potrosni materijal koji je malo jaci sa cenama😁
Nemoj opsirnije ko boga te molim:ROFLMAO:
 
Ne pravim ja celu prikolicu,nego neka popravka je u pitanju,zato pitam koji tip elektrode da koristim,tj koji bi bio najbolji,imam obican rel od 160a,nemam trofaznu struju.
 
Mislim da je 10mm,U profil je u pitanju,znaci neki obicni celik po meni.
Trebao bi da bude toplovaljani to celik,on ima elasticnost vecu od klasicnog valjanog,jer pri toplom valjanju dolazi do sabijanja matarijala i bolje kompaktnosti dok kod hladnovaljanog dolazi do peglanja do odredjene temperarure i debljine a posle dolazi i do pucanja i krtosti materijala. Jel' ti taj profil sa unutrasnje stranje ima ravnu ivicu pod 90 stepeni ili blago ovalnu?
 
Sibaj to bazicnom elektrodom 3.25. ako se odlucis za elektrodu 2.5 onda obori ivice na konus na mjestima gdje zavarujes...
A ako mozes naci mag aparat uzmi zicu bohler emk 8, 1mm. Samo obrati paznju da su pakovanja po 15kg, nema po 5kg.



Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
 
Trebao bi da bude toplovaljani to celik,on ima elasticnost vecu od klasicnog valjanog,jer pri toplom valjanju dolazi do sabijanja matarijala i bolje kompaktnosti dok kod hladnovaljanog dolazi do peglanja do odredjene temperarure i debljine a posle dolazi i do pucanja i krtosti materijala. Jel' ti taj profil sa unutrasnje stranje ima ravnu ivicu pod 90 stepeni ili blago ovalnu?
Postoji toplovaljani čelik (lim) i hladnovaljani čelik u različitim kvalitetima i sa različitim svojstvima i namenama. S235 , S275, S 355 i DD11 kod toplovaljanih najprisutniji na našem tržištu i debljinama od 1.2 do preko 200 mm. Hladnovaljani (DC01-03) u Srbiji možete naći uglavnom do 4 mm debljine, preko toga teško da ga ima ovde.
"Klasičnovaljani", možda si mislio na fabrički valjani U profil?!
Ako nije fabrički onda mora biti savijani na presi od toplovaljanog lima.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh