zokidrum

zokidrum

Član
Učlanjen(a)
4 Mar 2010
Poruka
1.427
Vidim da se svi ovako predstavljaju, pa hajde ja cu. Zovem se Zoran Nikolic, i rodom sam iz Bora(Istocna Srbija). 1989.sam godiste, i student Tehnickog fakulteta u Boru. Hobi mi je poljoprivreda, vocarstvo, i bavim se njime koliko god mogu. Imam skromne zasade lesnika i oraha, aktivno ih radim, i nadam se da ce mi se jednog dana isplatiti. Od mehanizacije imam traktor Ursus 355 iz 73.god.

2lo16wl.jpg

prikolicu rucne proizvodnje (vidi joj se zadnji kraj)

14v34nd.jpg

Cisternu (opet rucne proizvodnje)

169q6bt.jpg

imam jos i leskovacki plug, ciju sliku nemam trenutno.....

Bolje vas nasao! :ppozdrav: Ima mene na forumu vec dva meseca, i predstavio se na onom drugom mestu, i tek danas provalio da svi prave zasebnu temu, pa hajde i ja.

Zoki,okaci jos koju sliku od tvog Ursusa,i tvog okruzenja,ziveli ::vino::

Vidim nema nista novo uslikano...Bice nadam se,priroda je bas izdasna sto se tvog kraja tice :cao:
Post je spojen: [time]1273599800[/time]

Ovo im je deseta godina. Jesu, odavno, ne zalim se na rod al me j**u kupci, dajem ih za pare daleko manje od realnih. Srbija, sta ces. ja sam davao lesnike po 500 din/kg a orah za 350 din/kg. i to nekoj poslasticari, nema organizovanog otkupa.

Na koliko povrsine su ti zasadi lesnika i oraha.Sta spada u obradu oko njih,a sta u zastitu/prskanje/bilo koje vrste :cao:

Pozdrav imenjace !
cika Boro, specijalno za vas par slicica...
120qqyo.jpg

2a0bwgx.jpg

nisam stigao da ga ocistim za slikanje, leskovacki plug napokon....
11azo1v.jpg

dvoriste, pogled sa kapije
befyma.jpg

kucica
1s13tg.jpg

mesto gde se Ursus dovozi kad ga nesto " boli ", tu udje i cackamo ga... inace donji deo dvorista i pored toga stoje drva.
kdmiwi.jpg

Cika Boro, sto se lesnika i oraha tice, prostiru se na oko 1,5 ha. U njihovu obradu ulaze 2-3 freziranja godisnje, prskanje kao zastita i prehrana, i mnogo, mnogo polivanja.....