Pecanje, kao odmor moždanih vijuga

Nije daiwa kao sto je nekada bila, to je kinez sad i mnogo je losijeg kvaliteta. Od daiwe samo ime ostade

U pravu si. Ima i tu falsa, ali jos su oni zakon.::namigivanje:: Hajd da ne hvalim stalno formaks ali kod njih se daje garancija na masinice od dve godine, i fer su ljudi stvarno prema musterijama. Izadju u susret ako bude nekih nepredvidjenih problema.

- - - - - - - - - -

Ovaj cenovnik je u Bratislavi, na svim jezerima i Dunavu, platiš 7 eu dnevno, i šarana nosiš kući 2 komada ili 1 komad do 8kg, a koliko sam zapazio ima puno šarana, na ovom jezeru su na proleće pušteni 5 tona kilogramskih, i što je najbitnije netreba boile ni hranjenja, dovoljno je 1 zrno šećerca i eto šarana za čas, kazne su ogromne a kontrola dolazi nekad i 2 puta dnevno, svi lepo pošteno 2 šarana u čuvarku a ostalo se pušta, evidencija se normalno vodi u list pecanja, vreme dolaska i odlaska, broj komada koje se nose njihova dužina itd.

Još da dodam, pecanje je max na 2 štapa,

Citat od miroslav k:
", kazne su ogromne a kontrola dolazi nekad i 2 puta dnevno,"

Eeee tako se radi u kulturnim zemljama a ne kao kod nas.

Danas dosao komsija kod mene da trazi moju "kormoranovu" vagu da izmeri ribu sto je izvadio iz mreze. Pa kud je bas kod mene dosao da trazi,
::jako_besan:: Sta cu, dam mu. Nema posla i nema od cega da zivi, tu ribu ce prodati i kupiti nesto da jede. Kaze da je imao 4-5 kg bele ribe. Eeee zemljo Srbijo.

- - - - - - - - - -

Kolege ovo postavljam samo kao opomenu i moje zaljenje za izgubljen mladi zivot:

Ljudi.....idel kogod na pecanje? Ja na moju zalost sedim kod kuce.::jako_besan::

Ovi ponovo odvalili akciju:

- - - - - - - - - -

Ljudi jel verujete da ce 09.07 biti tacno mesec dana da nisam zabacio udice. Pa j...m ti sav posao ovoga sveta.::jako_besan::

Bio danas na "Oazi" posle mesec i nesto dana i dosta lose prosao. Prvo verujuci ovim meteo lazovima odem u sortcu i atlet majici jutros u 6 sati i smrznem se kao p...a.:osmeh: Srecom imao kisno odelo u rancu pa obucem gornji deo i koliko toliko se zgrejem. Vetar je dobrano duvao i ribu nabio u obalu a ja pecao skoro do sajle. Nije fazon vuci sarana sa 10 metara udaljenosti stapovima od 3,9 m. Kada sam se ja poceo pakovati nesto pre 13 sati pocelo se i razvedravati i pristizati drugi pecarosi. Do tada samo nas dve lude. Pao samo jedan negde oko 3 kg. Idem ponovo u nedelju ali ovoga puta na mesto br. 12, danas pecao na osmici.:ppozdrav:

Gde je oaza koji su uslovi cena:ppozdrav:

U Glozanu pored mesnog fudbalskog terena. Cena celodnevnog pecanja je 1.000,0 din a poludnevnog 6-13 sati je 600,0 din. Riba se vraca nazad u vodu ali moze i da se otkupi po 600,0 din za kg sarana. Nije dozvoljeno peci i rostiljati a od svog pica mozes samo vodu da poneses. To je turisticki kompleks koji u sastavu ima izmedju ostalog i ribolovno jezero sa saranom, amurom i od nedavno i somom.

Sve cestitke komsiji i svaka cast.

Evo,evo......Živača Boljevci :osmeh:

Ako oš možeš da dođeš da fatamo ortački.

Hvala druze na pozivu i iskoristicemo jedan dan da zajedno pecamo. Rezervisao sam mesto u Glozanu i ako me noga ne bude bolela sutra sam tamo. Javio sam cuvaru ako me nema do 8 sati da prepusti mesto nekom drugom.

- - - - - - - - - -

Bio na Oazi ali jako lose prosao. Ustvari lepo sam se odmorio ali od ribe niti jedna jedina. Bio sam na br. 14 sto se smatra jednim od naj boljih mesta na Oazi ali uzalud. Sve vrste boila koje sam imao sam probap ali nista. Bilo samo jedno pecanje i to promasio. Kolege koje su bile na Oazi nisu verovali i donosili mi njihove boile i sa njima smo probali ali nista. Cak su i oni zabacivali moje stapove ali ponovo uzalud. 2-3 sata pre nego cu poci kuci na povrsini gde sam pecao pojavio se naduvani saran na umoru od jedno 7-8 kg. Do veceri ce sigurno uginuti ako vec i nije dok ovo pisem. Nedaleko od mene je bio i parkiran camac u kojem je jos bilo kreca pa mozda se to moze dovesti u vezu sa jako losim danom za mene na Oazi. Drugi su imali ulov ali jako skroman.

:haha:

Poslednja izmena:
Odem danas pre podne rekreativno na Begecku jamu bez stapova cisto da vidim sta drustvo radi. Kad tamo ko nikada nije pecao stuku peca i to na angro. Vratim se kuci na brzinu nesto pojedem varalicarac u kola i nazad. Za tri sata varalicarenja sam doneo 12 stuja kuci i ko zna koliko sam vratio neostecenih u vodu. Ove koje sam doneo nisu bile ispod pola kilograma a vece su bile i preko kilo.