Muzicki uredjaji za nase cetvorotockase

Ne podcjenjujem, ali ovaj radio ne vrijedi vise od 30e. :ppozdrav: Godina je 2017. :osmeh:
 
Ja sam takoreci laik u toj oblasti pa zato pitam. Ne patim od toga da muzika mora da tresti i probija usi. Da se ja pitam nikad ne bi dao te pare za cd player. Ovako je dosao sa autom a meni ne smeta. Jeste da je elegantnije sa fabrickim becker-om ali i ovako nije lose:osmeh:
 
Nemojte lupati gluposti, alpine spada u sam vrh , ako niste imali nikad bez komentara molim. ja sam kupio polovan alpine pre mesec dana slican kao ovaj samo usb ima za 100e.
uzeo sam ga od istog decka sto i taj prodaje. dvoumio sam se izmedju tog 4x60w i ovog 4x50 sa usb ali sam prevagnuo za usb. prakticnije je od cd.
taj vredi svaki dinar.
ja sam ovaj uzeo , radi bruka
a502375d5a5cd11ff7034c752e01552b.jpg


imate i alpina u oglasima za 40e ali lowbudzet modeli.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ja sam se bavio elektronikom i 15 tak godina sam imao RTV servis.Ono sto je Sony bio za TV,Denon za kucnu akustiku,to je Alpine za akustiku u kolima.Par mesta prazno,pa Pionir,Kenwud,Blaupunkt itd.
 
Kad smo kod muzike, B&W imaju jedne od najboljih zvucnika za kucu, pogledaj Nautilus seriju. Jeste off teme ali kad smo poceli pricu,
 
Kakve veze sad zvucnici imaju sa plejerima ? Od zvucnika najvise cenim jbl ( harman cardon) mada za zvucnik (driver) nije neka velika mudrost potrebna da se napravi .



Sent from my LG-D802 using Tapatalk
 
Da iskoristim temu... :osmeh:

Jel video neko negde na oglasima neki auto radio koji ima sopstvenu bateriju za čuvanje memorije. Ako vidite tako nešto javite mi, ja bih da kupim takav radio.
 
Jeste, to mu je problem. Mrzi ga da svaki put traži i memoriše stanice. :osmeh: