Šećerna repa 2024

Goldseeker

Član
Učlanjen(a)
8 Dec 2019
Poruka
95
Lokacija
Rastina
Jel imate ponude Secerana za 2024.? Cena tone, šta nude od benefita? Da li ostaje uredba 35000/ha?
 
Sunoko je izasao sa 47e/t + bonus na kupljeno seme 2e/t.
Od sortimenta oslanjanje na najpouzdaniju sortu Eduarda KWS i nije losa Rebeka njihova klasicna sorta, zatim od Strubea meni nekoliko godina odlicna Tesla i sad cu ubaciti Mikelandjelo lepo je izneo proslu godinu po svim parametrima, jako blizu mu je i Boticeli ali ga je bilo na malo parcela.
DLF se malo budi i imali su lepu sortu Formula ove godine, sad verovatno za probu nesto i Formule ako bude kao ove godine bice bolje po nas proizvodjace.
 
Hvala na odgovoru. Mnogo znaci, obzirom da sam potpuni laik. Ove godine sam prvi put sejao. Sorta koala. Jako hvaljena po digestiji od lokalnih paora. Posle mnogo komplikacija oko termina vadjenja, uglavnom zbog kvara u secerani Crvenka, pa vremenskih neprilika konačno utovarena na kamione 31.12.2023. Pre toga 2 x prizmirana a izvadjena 21.12. Parcele ostale skroz ugazene, oranje veoma teško. Zbog svega ovoga, a i zbog pada cene verovatno je neću sejati opet, iako sam nadjubrio i spremio zemlju. Jel uredba za 35k ostaje za 2024.?
 
U Pecincima je bilo lepo od 2018tr do ove godine prosek kampanje oko 50 dana, retko se ulazilo u novembar sa vadjenjem, zavisno od vremena starta secerane.
Ove godine na predavanju u Sheratonu je Aca Kostic izjavio da ce 99% biti za ovu godinu i treba da se nastavi za iducu.
 
Ne sejem repu ali cu prokomentarisati da je u juznom Banatu bilo problema sa vadjenjem,prevozom i projemom repe. Jedan drugar iz Barande je repu izvadio pred Novu godinu a drugi iz Kacareva pre tri dana! Takodje mi Barandjanin rece da obecanih 35000 din nije dobio. Verovatno ljudi iz Crepaje bolje znaju koji su problemi bili u Juznom Banatu...