Alati i radionice

@Vulkan da, Mađa mi je na pragu. Našao sam na kp ko ih prodaje (isti onaj sa linka umesto 30.000 košta 215evra) a mislim da imam i švercera koji mi ga može doneti.
Hvala ti na informacijama!
 
Pisao sam već negde,imam već nekoliko godina Iweld Gorila POCKETMIG 205 CAR BODY SYNERGIC i više sam nego zadovoljan sa njim.Do sad sam spržio nekoliko kutija elektroda i nešto više kotura žice 0,8mm za sad nikakvih problema.Doduše komšija ima isti i uspeo je da ga sj..e ali sam mu to popravio ...mislim da je svim inverterima problem kada se priključuju na loš produžni kabel.
Jedino sam mu preventivno promenio kabal mase sa drugim kleštima kao i kabal elektrode sa drugim nosačem iste.
Originalni kablovi izgledaju kao da su bakarni ali u stvari kada se licne malo zagrebu vidi se da je u pitanju aluminijum...
Dobra stvar je opcija sinerdžik podesis amperažu a on sam podesi brzinu žice za CO2 mada može naravno i ručno.

E da, šurakov sin ima isti ali bez sinerdžik opcije i radi sa njm svaki dan bravariju uglavnom samo CO2 ,nije imao problema.
 
Ali meni tzv sinerdzik daje dosta manju amperazu u preporuci za 3.2 elektrodu.
Namesti 140A pa probaj onda 10mm da varis sa baznom, ove siptome sto si naveo je da ne moze da odrzava luk, te elktrode imaju vrh umocen u grafit zbog lakseg starta , krenes i izvaris je do kraja, ako prekines malo teze krenuti nego sa rutilnom ali ako apart moze nema problem ni sa tim , ako je aparat dobar zavarice i mokru elektrodu ali je var porozan.
 
Belerova ima crno na vrhu , i.jako tvrd stabilan oklop ,krece iz prve i ko nije vjest bas. Ove virtove nema obojeno na vrhu , ali ima nesto zato sto svaki put cim dirnes novom elektrodom krene da vari ali mozda pola sekunde maks i zalijepi i onda je tesko pokrenuti . Ali ako krene , ide do kraja i bude dobar var . Mozda treba dosta jaca struja nego sto program preporuci.
 
Pa da,zato si i teze vario sa njom,to je manje vise klasicna 7018 elektroda,a ova Bohler je inox elektroda ,sve inox se jako lako vare,nema velike razlike od proizvodjaca do proizvodjaca.
7018 mi je uvek bila najteze da varim,ali posle par elektroda udjes u stos i posle ide ...ne kazem mozda su i elektrode kod tebe lose neke,nije iskljuceno.Ako ti tako lepi uvek pomogne veca struja,tj bar kod mene.
 
Ali recimo za razliku od tih wirtovih 7018 ,koje kad prodjes , a kod mene je bio jako sirok konusni kanal ,ona se razlije kao tekucina pa bude idealno popunjeno i ravno . Neznam kako da opisem kao da je u momentu varenja materijal izuzetno tecan i ne stvrdnjava u trenutku pa se razlije . Ove druge koje sam koristio , beler utp65 i jesenice tzv inoxne 29/9 , se brze ocvrscuju ali svaki put ostane bar negdje mini kanalic u kom ostane malo sljake i kad se obije ili mala rupica povrsinska sa sljakom. To je jedina primjerka na te 29,9 , a mozda je to do vjestine.
 
Sinisa, meni je bio potreban co2, ne treba mi profi masina, jer ne radim to svaki dan, pa sam gledao da prodjem jeftinije.
Poucen iskustvom drugara koji u radionici ima Kineski Kzubr, koji dosta lepo radi s' obzirom na cenu, koristio se skoro pa svakodnevno nekoliko godina, odlucih se za njega.
Ima 2god garancije, dokupio sam pratecu opremu, boca, manometar, zica, sve to je bilo oko 40k din.
Kablovi nisu nesto, jos su i kratki, mislim po 1,5m da su, ali zavrsavaju posao.
Imam od ranije Hugong ekstrime 160, isto je za svaku preporuku.



Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 
Da, da, hobby, malo pre bacih oko na racun, '23 u ovo vreme bio 14500din a profi model je bio 10000din vise.
Mislim da je jedna od boljih kupovina, bas zahvalna masinica.
Kablovi, klesta i drzac elektrode dodju kvalitetni...


Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 
Nazad
Vrh