Autopsija jagnjeta prinudno zaklanog

cukaneca

Banned
Učlanjen(a)
21 Sep 2008
Poruka
2.088
Lokacija
kambodza
U temi 'uginuća jagnjića' sam pisao o problemu koji imam. Jutros sam zaklao jagnje jer sam procenio /dobro/ da će uginuti. Pozvao sam studenta veterine Nikolu Mišića i on je uradio seciranje i pregled. Pronadjeni su paraziti e sad i Nikola mi je rekao da proveri i javi mi tačno šta je u pitanju. Spensi je dao komentar pre slika da je možda 'klostridioza'. Ja sam laik što se ovoga tiče i molim sve koji mogu da pogledaju slike i stave komentar. Najbitnije mi je da li meso može da se koristi za ishranu ili ne? Kakvu terapiju dati ostatku stada? Znači imao sam jedno uginuće i ovo sad zaklano. Kod ostalih se ne primećuje zasad ništa. Moram reći da je Nikola jedan od retkih mladih ljudi koji ovo radi iz ljubavi i želje za znanjem. Biće od njega dobar stručnjak.

Image Hosting provided by ImageBam
Post je spojen: [time]1278033006[/time]
_________________________________________________
Vidljive su promene na plućima i sadržaj creva sa živuljkama
Post je spojen: [time]1278087426[/time]
_________________________________________________
Jagnje je spakovano u zamrzivač i čekam mišljenja stručnjaka. Dosad dva dijametralno suprotna da se ne koristi za jelo i da može normalno da se ispeče. Napominjem da nije lečeno antibioticima.
 
Hvala Spensi. Mislio sam da što bolje prikažem ljudima da bi i oni meni mogli tačnije dati komentar. Ali izgleda da osim tebe /svaka čast/, niko više nije zainteresovan da pomogne.
 
@cukaneca

Ne mogu ništa da pomognem (mislim da se još nije desilo na Ovčarstvu ... da se ovako kompletno dokumentuje jedan post - čestitke), ali me čudi da se niko od "stalno prisutnih i raspoloženih" diskutanata ne javlja, posebno iz struke (izuzetak spensi). Ranije se dešavalo da gluposti izazovu "svadju", a tek ovako nešto da nema diskusije, baš čudno ?!?!?!

U svakom slučaju cukaneca, da se na ovome završi i da se ne širi dalje na ostatak stada!!!

:ppozdrav: