Pozdrav

Riba1990

Član
Učlanjen(a)
9 Nov 2013
Poruka
176
Nov sam u ovome ovo mi je prva godina bavljenja poljoprivredom. nadam se da cu sa vasom pomocu usavrsiti sve sto mi bude bilo potrebno.

Pozdrav

Pomoc

Izvinite na smetnji znam da sam pogresio pod-forum ali me zanima da li ovde ima neki pod-forum za savetovanje pocetnih poljoprivrednika?

Druže, svi smo mi početnici na neki način. Ceo forum je napravljen na tom principu da se međusobno savetujemo. Kakva god pomoć da ti je potrebna, nađeš temu o tome i pitaš. Malo pročešljaš teme, ako ne nađeš šta te zanima pitaš i čekaš odgovor. Eventualno ako imaš google- dedu, kao ja npr., onda ideš kod njega na savetovanje, pa onda ovde :osmeh:

ja sam totalni pocetnik... nemam dedu ostavio mi je zemljiste i masine... pa je sad doslo vreme da se vracamo na njive jer drugo nista ne pomaze. zanima me iskljucivo psenica i uljana repica i trazio sam po forumu ali nista nisam nasao za pocetnike citam poruke svi govore u siframa ''kj'' 3,5kg h nzn ni sta to znaci :D i zanima me kako najbolje moze da se zaradi ako uopste moze kao mali poljoprivrednik.

Prvo dobrodošao na forum, to sam zaboravio da kažem ::sramota::
Evo ovako, ja ne sejem ni jedno od ta dva, nažalost. Ali imaš ove teme što ću ti staviti, pa ih prvo pročitaj:
http://poljoinfo.com/showthread.php?6469-P%C5%A1enica-2012-2013 - ovo ti je prošla sezona
http://poljoinfo.com/showthread.php?9392-Pšenica-2013-2014 - ovo ti je nova sezona, ovo sad, tu ćeš pitati šta te zanima, neko će se sigurno javiti da ti pomogne
http://poljoinfo.com/showthread.php?9413-Uljana-repica-2013-2014 - a ovo ti je uljana repica, isto pročitaš, nema mnogo, i opet pitaš ono što ne znaš.