Pomoć za početnika u plasteničkoj proizvodnji povrća

Pozdrav ljudi,
Ne mogu da nadjem konkretno gde da pitam ovo, ali obzirom da sam početnik, evo me ovde...
Postavio sam mali plastenik, ali bunar mi ja nekih 10m van njega... Dakle, cev viri iz zemlje pa ide plastično koleno i odmah iza njega je petostepena pumpa... Ona je služila za navodnjavanje malina... Sad bih taj bunar i pumpu iskoristio za navodnjavanje u plasteniku, kap po kap... Kako izbeći zamrzavanje cevi? Kontam da mogu ukopati okiten do plastenika, ali šta da radim sa pumpom? Kada sam je postavljao tada mi plastenik nije bio u planu... Sad bih preko zime sadio salata... Hvala na odgovorima

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
Nisam neki strucnjak,ali mislim da ti je najbolje da napravis sahtu u kojoj ce ti biti pumpa. Javice ti se neko iskusniji....
 
Nisam siguran da li je to izvodljivo.... Jer imam i onaj ručni deo za pumpanje...

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
spakuj pumpu do proljeca i miran si,salatu ako uopste budes morao zaljevati mozes i rucno posto kazes da je manji plastenik
 
Pa dobro, veličina je relativan pojam :) ja hoću da to funkcioniše,jer već je sve razvuceno, sem te glavne dovodne cevi

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
 
Hajde malo da ozivimo ovu temu. Sledece nedelje mi stizu 13 lukova od 8 metara i najlon/folija, za pocetak bih podigao plastenik sirine 5 metara i duzine 10-11. Mesto je duboko uzorano, isvucen pregoreo stajnjak i frezirano, imam dobru izvorsku vodu i sve bi islo pod sistem kap po kap... Poscetnici smo u ovoj vrsti proizvodnje pa me muce pitanja kada saditi i koje sorte. Sadimo za nase potrebe (paradajz, krastavac, eventualno neka paprika)... Koju sortu paradajza bi mi preporucili da kupim (gotov rasad) i do kada nije kasno da se nasadi...