Potrebni saveti oko pravljenja sajta.

Matkee

Član
Učlanjen(a)
21 Maj 2010
Poruka
2.820
Lokacija
Novi Sad
Na ekonomskom sam fakultetu, profesor Osnova informacionih sistema je dao spisak seminarskih radova i mogućnost izrade sajta i postavljanja na neki free server do 100 MB, što meni i drugaru ne predstavlja problem da pronađemo. Veći problem mi je sama izrada sajta, malo sam pretraživao i tri editora koja se nekako najčešće spominju su:
1. Wordpress
2. Front page
3. Web expresion
Ovo su sve profesionalni editori sa kojima se prave savremeni sajtovi.
Da li je neko od članova foruma imao potrebu da koristi neki od ovih ili neki drugi editor, ako jeste molio bih da napiše svoja iskustva.
Unapred sam vam zahvalan. :ppozdrav:
 
Word press nije editor već CMS
Front page i web expression jesu editori u nekom širem smislu te reči...

Aj sad malo detaljnije:

Osnovno pitanje je koliko komplikovan sajt treba da bude - ako je u pitanju nešto osnovno tipa 5 stranica koje su međusobno linkovane, sa par sličica i tekstom, to se može uraditi i iz notepada ako imaš malo više iskustva. Ja se profesionalno bavim web developmentom i najčešće koristim notepad++ za jednostavne sajtove :) Za početnike ipak preporučujem nešto tipa front page, biće manje bolno ;)
Ukoliko vam treba nešto što će i lepo izgledati i pokazati kako ste ovladali osnovima administracije sajta (isntalacija php,mysql,apache ili odgovarajuća MS platforma) onda možete pogledati npr Joomlu ili Wordpress. To su CMS-ovi, tj dobijaš gotov sajt gde ne praviš stranicu po stranicu već ubacuješ sadržaj u odgovarajuće kategorije (tekstovi, vesti, galerije slika) i definišeš samo kako će to da izgleda (meni, raspored elemenata na ekranu, stil,...)