Cena Suncokreta 2011

savato

Član
Učlanjen(a)
5 Jul 2009
Poruka
4.032
Lokacija
Juzni Banat-Crepaj
Ne bih otvorio ovu temu da nisam danas slucajno cuo da se pominje pocetna cena od 37 din po kilogramu iz izvora bliskih ljudima iz Victoria Logistik-a...Da li je jos neko cuo nesto u vezi cene koja se pominje...
 
Ako nastavi susa i dalje,nece biti ni suncokreta,kao ni zita kod nas,moze i da bude 50 dinara,kad ga nema...
 
Pa kod nas je bila fina kisa i mislim da je ovo super vreme za suncokret ,taman da pcelice vredno rade. No, to nije tema ,ovde pricamo samo o nekim informacijama o ceni.

Ja sam pricao sa profesorom trzista i marketinga i on je sejao suncokret , ocekuje cenu pd 350-400 evra za tonu.
 
Daj boze da bude suncokret dobar,mislim da je 350-400 evra realna cena za suncokret!!
 
Ja sam cuo da ce cena biti 30-32 din + pdv, ali nadam se da ce biti vise. Jos je rano, otkupljivaci procenjuju stanje i dogovaraju se medjusobno, naravno na nasu stetu.
 
Naš atar, koji je tradicionalno sa velikim površinama pod suncokretom u ovom momentu izgleda "grozno".Koliko sam čuo i ostali delovi severnog Banata gde je dugo ležala voda nisu bolji,tako da nije daleko priča o ceni od oko 40 din.
Ovo je jedna od parcela koja je sejana oko 10.5 2011 (nije moja na svu sreću).Ovakvih parcela ima MNOGO.
 
Da budemo iskreni ko se nadao da ce prosle godine da bude ta cena. Uvek je soja bila skuplja, a lane 30/soja, a 40/suncokret. Ja mislim da ce i ove godine da ima dobru cenu.
 
Prošle godine ugovarali po 25.- a cena bila 40.- (38+ 2 din doplatili u januaru), tako da verujem da će i ove godine suncokret imati lepu cenu.
Inaće u ataru mnogo više suncokreta nego prošle godine , i sve u cvetu.
 
Rano je jos za cenu ali realno nebi trebala da bude manja od cene uljane repice jer daje kvalitetnije ulje i bolju scmu.Samo ko pita nas sta je realno.Kod nas spekulisu sa cenom od oko 400e za tonu.