Persun i sargarepa

bosserb

Član
Učlanjen(a)
26 Feb 2011
Poruka
1.138
Lokacija
laktasi
Otvorio bih ovu temu posto su to kulture koje se sve vise gaje kod nas.
Ja sam licno pocetnik ali sam imao solidan uspjeh u proizvodnji.I persun i sargarepu sijem u jesen na bankove u dva reda rucnom sijacicom.Do prvih mrazeva biljke su u fazi od 2 -3cm i odlicno prezime.
U proljece minimalan je broj biljaka koje su jarovizovale a na trziste stizu i do mjesec dana ranije od proljetne sjetve.
Ako neko ima da radi ovako ili proljetnu sjetvu neka napise svoje iskustvo.
 
kod mene je persun visine oko 30ak cm, interesuje me sta sad da radim sa njim?
dokle on tako moze da raste?
jel moze da "zamatori" ?
jel treba da ga osisam pa da lisce osusim i kako se to radi?
hvala unapred, ovo nije moj fah pa mi je svaka informacija dobrodosla
 
Ako imaš prođu na tržištu najbolje je da ga prodaš a ako ne onda ga moraš šišati da pod jesen imaš mladi list.Taj mladi list će da raste nauštrb korjena pa ćeš imati nešto lošiji korjen.
 
ja imam druze 3m duzine, zena stavlja u ruckove, a ja mu svirno djubreta kad sam bacao po basti posle onih kisa pa je podivljao...


nego sta da mu ja radim - da ga osisam i da list osusim?
kako ? da ga ostavim negde u hladu da se susi gde nije na direktnoj suncevoj svetlosti ?
i za koje svrhe mu sluzi koren - za sta se koristi ?
 
ja imam druze 3m duzine, zena stavlja u ruckove, a ja mu svirno djubreta kad sam bacao po basti posle onih kisa pa je podivljao...


nego sta da mu ja radim - da ga osisam i da list osusim?
kako ? da ga ostavim negde u hladu da se susi gde nije na direktnoj suncevoj svetlosti ?
i za koje svrhe mu sluzi koren - za sta se koristi ?
cika_jova ne moraš da šišaš sve možeš da pokidaš lišće sa strane povežeš u vezice koliko ženi treba za supu i metneš u zamrzivač a možeš i da ga sušiš prethodno ga malo iseckaj brže se suši :ppozdrav: koren se isto koristi za supe ,čorbe i variva.