Djubrenje u malinjaku

a1eksandar

Novajlija
Učlanjen(a)
13 Maj 2010
Poruka
23
Lokacija
Šabac
Možda malo glupo pitanje ali pošto sam početnik molim za razumevanje ::namigivanje::

Kako se djubri stajnjakom u malinjaku? Interesuje me jel to ide ručno ili nekakvom mehanizacijom? Razmišljam da ako je mehanizacija u pitanju omda se mora ostaviti dovoljan medjuredni prostor?

Zahvaljujem unapred :ppozdrav:
 
Ja licno djubrim rucno, vazno je da ima dovoljan razmak izmedju redova da moze traktor i prikolica da prodju. Onda jedan vozi traktor a dvoica bacaju djubre sa prikolice. Tako barem ja radim dugo godina, mozda neko ima bolje resenje, pa bih voleo i to da cujem... :ppozdrav:
 
Jel bacaš samo u redove gde su posađene maline ili i u međuredni prostor? Negde sam pročitao da neko baca i u međuredni prostor.

Koliki mi razmak treba za prolazak traktora i prikolice? Jel 2,5m dovoljno ili treba više?

:ppozdrav:
 
a1eksandar je napisao(la):
Možda malo glupo pitanje ali pošto sam početnik molim za razumevanje ::namigivanje::

Kako se djubri stajnjakom u malinjaku? Interesuje me jel to ide ručno ili nekakvom mehanizacijom? Razmišljam da ako je mehanizacija u pitanju omda se mora ostaviti dovoljan medjuredni prostor?

Zahvaljujem unapred :ppozdrav:

Ja sam djubrio kupine prikolicom za razbacivanje stajnjaka,samo sa iskljucenim bocnim vitlovima.I posle djubrenja oranje.Znas onaj plug sto se pomera,pa ide iza tocka.Ujedno odorem ono sto tanjiraca nabaci na red.
 
Pazi ovako, svake jeseni izvlacim i bacam za struk maline, a proslog proleca sam izvukao i po sredini pa zatim prosao frezom. A razmak 2.5 je sasvim dovoljan, kod mene je 2.4 m i prolazim glat.... Jesenas cu da izvucem i za struk i po sredini posto imam dovoljno djubreta i obavezno da freziram.... :ppozdrav:
 
@xsale:
A čekaj ako su bočni vitlovi nešto za razbacivanje djubriva sa strane zar ne bi i oni trebali biti uključeni? Ili oni bespotrebno prebacuju?:sta:

@Dukanac: