poljolink
Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 20 od 55

Tema: Djubrenje u malinjaku

Novajlija
    Datum pristupanja
    May 2010
    Poruka
    23
    Zahvalio se
    0
    Zahvaljeno 1 put na 1 poruci
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Djubrenje u malinjaku

Možda malo glupo pitanje ali pošto sam početnik molim za razumevanje

Kako se djubri stajnjakom u malinjaku? Interesuje me jel to ide ručno ili nekakvom mehanizacijom? Razmišljam da ako je mehanizacija u pitanju omda se mora ostaviti dovoljan medjuredni prostor?

Zahvaljujem unapred

Član
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Poruka
    1,402
    Zahvalio se
    9
    Zahvaljeno 37 puta na 22 poruka
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Odg: Djubrenje u malinjaku

Ja licno djubrim rucno, vazno je da ima dovoljan razmak izmedju redova da moze traktor i prikolica da prodju. Onda jedan vozi traktor a dvoica bacaju djubre sa prikolice. Tako barem ja radim dugo godina, mozda neko ima bolje resenje, pa bih voleo i to da cujem...

Novajlija
    Datum pristupanja
    May 2010
    Poruka
    23
    Zahvalio se
    0
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Jel bacaš samo u redove gde su posađene maline ili i u međuredni prostor? Negde sam pročitao da neko baca i u međuredni prostor.

Koliki mi razmak treba za prolazak traktora i prikolice? Jel 2,5m dovoljno ili treba više?

Moderator xsale avatar
    Datum pristupanja
    May 2010
    Poruka
    1,206
    Zahvalio se
    132
    Zahvaljeno 415 puta na 223 poruka
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Citiraj Citiram: a1eksandar
    Možda malo glupo pitanje ali pošto sam početnik molim za razumevanje

Kako se djubri stajnjakom u malinjaku? Interesuje me jel to ide ručno ili nekakvom mehanizacijom? Razmišljam da ako je mehanizacija u pitanju omda se mora ostaviti dovoljan medjuredni prostor?

Zahvaljujem unapred