Hibridi paradajza u vašim plastenicima?

onua

Član
Učlanjen(a)
30 Maj 2014
Poruka
341
Lokacija
Kikinda
Poštovani,

pošto sam ja početnik i ove godine prvi put radim plasteničku proizvodnju, interesuje me koje hibride imate u vašim plastenicima i zašto?

Imam tri sorte:
1. Tamaris - ukus nije nešto, veličina je super, prodaje se dobro, jedino što kod mene nekako slabije zri
2. Viva - ukus bolji od Tamarisa, veći od Tamarisa (manji od BigBef-a), ne prodaje se baš zbog te krupnoće
3. BigBef - kod mene puca po sredini i sigurno ga neću stavljati sledeće godine